Techne sp. o.o.
Oferta

Wsparcie serwisu i biura obsługi klienta

To prawda: dziś jeszcze klienci preferują kontakt telefoniczny. Po prostu podnoszą słuchawkę i oczekują, że po drugiej stronie odezwie się ktoś kompetentny, ktoś kto pomoże im rozwiązać - najważniejszy przecież - ICH problem. Jest jednak stale rosnąca, grupa klientów zainteresowana możliwością kontaktu przez sieć. Część osób jest też zainteresowana śledzeniem postępów związanych z załatwianą sprawą. To do nich decydujecie się Państwo dotrzeć i wydaje się, że możemy w tym pomóc.

Świadcząc usługi klientom należy pamiętać również o potrzebie zarządzania procesem ich świadczenia. Kto świadczy konkretne usługi, jaki jest czas ich realizacji, jaki jest czas reakcji i ile nas to w sumie kosztowało. Nasze rozwiązanie sprawdza się tym zadaniu doskonale.

W naszej codziennej praktyce posługujemy się zasadniczo dwoma podsystemami obsługi spraw. Pierwszy dedykowany jest działaniu grupy zajmującej się obsługą użytkowników (helpdesk). Drugi dotyczy rozwoju i utrzymaniu budowanych przez nas aplikacji. Liczba zgłoszeń sięga kilkunastu tysięcy w skali roku. Rozwiązanie początkowo traktowano nieufnie - jako system kontroli, związany z dodatkowym nakładem pracy. Z czasem jednak system obsługi spraw stał się niezastąpionym narzędziem bez którego trudno dziś sobie wyobrazić codzienną pracę.

 

System Obiegu Spraw pozwala użytkownikom platformy samodzielnie zgłosić sprawę do wybranego centrum obsługi spraw. Samodzielnie określić kategorię sprawy, wagę jaką do niej przywiązuje oraz termin w jakim użytkownik chce aby sprawa została załatwiona. Zgłoszenie sprawy przypomina wysłanie poczty elektronicznej. [więcej w opisie produktu]

 

Wykorzystując nasze rozwiązanie w zakresie obsługi spraw organizacje mają możliwość organizacji systemu ochrony danych osobowych za pomocą panelu ADO z pełnym wsparciem dla samoobsługi użytkowników w zakresie uprawnień wynikających z RODO.

Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu.